woensdag 15 september 2010

Nog minder dan 2 maanden

Vorige week liep ik de hele tijd rond met het gevoel van over twee maanden zit in Washington of in New York, terwijl ik inmiddels natuurlijk over twee maanden ook alweer thuis ben. Niet aan denken, want het mooie daarvan is dus dat het reisje al snel dichterbij komt.
Voor die tijd ben ik ook nog een weekje weg met het buitenhof (voor de mensen die het Buitenhof niet kennen, dat is een reisorganisatie voor mensen met een verstandelijke beperking (www.hetbuitenhof.nl)) en hopenlijk is dat net zo leuk als de reis naar Denemarken onlangs. Wel een drukke 10 dagen geweest trouwens. Niet dat mensen zoveel hulp nodig hebben (met 20 reizigers en 4 begeleiding kan dat niet), maar van 's ochtens vroeg tot laat is er wel iemand die aandacht nodig heeft. Vermoeiend maar zooooo leuk. Ongelooflijk dus dat het dit jaar afgerond word met een privé-reis naar New York, hoeveel mazzel kan iemand toch hebben.
Wel mogen we denk ik de plannen iets concreter gaan maken, per slot van rekening verhoogt dat de voorpret. Ik vind het wel prettig een soort planning te maken die we dan ter plekke natuurlijk niet gaan volgen (ik ken mezelf en mijn vader langer) maar die wel als leidraad kan dienen. Als het lukt post ik die dit weekend wel hier en op mijn lievelingsfora. Ik moet voor mijn moeder dit weblog nog even voorprogrammeren als we eraan toekomen om te bloggen tijdens de vakantie kan ze het ook volgen en dan zal ik ook meteen wat invites versturen. Fijn, die voorpret ;-D

1 opmerking:

  1. Hoi Marleen, ik maak ook altijd een schema/ Leidraad klinkt is inderdaad beter.... En is niet zo dwangmatig ...

    Alleen al van het maken krijg ik voorpret ;-)

    BeantwoordenVerwijderen